ضرورت طراحی وب سایت برای کارخانه و صنعت: سایتی برای یک کارخانه

طراحی وب سایت کارخانه

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

طراحی وب سایت برای کارخانه و صنعت؛ در آینده ای نه چندان دور، بخش بزرگی از بازار کسب و کارهای مختلف به دنیای دیجیتال و اینترنت وارد می شود. در همین بازه زمانی، بسیاری از کسب و کارهای مشتری محوری نیز وجود دارند که اولویت بیشتری به برندسازی در اینترنت می دهند. بنابراین، برای کسب و کارها نیز می توان از طراحی وب سایت استفاده کرد.
فاصله همیشه یک محدودیت است. هر چقدر فاصله میان شما و مشتریان تان از توزیع محصول گرفته تا درک مشترک خواست ها و احساسات مشتری بیشتر باشد، به همان اندازه در کسب سود و افزایش بهره وری دچار مشکل خواهد شد. پس راه حل چیست؟

طراحی وب سایت برای کارخانه ها؛ این راه حل است!

با ایجاد یک وب سایت برای کارخانه، در نزدیکی مشتریان خود باشید. به مشتریان اجازه دهید موارد زیر را مشاهده کنند:
– کارخانه و واحدهای آن
– محصولات
– نوع فعالیت های شما
– افتخارات
– کارکنان
– اعضای هیئت مدیره
– داستان تجارت شما
– اهداف شما

اینها کمک زیادی به شما می کند تا اعتماد سازی کنید. همچنین می توانید خود را نزدیک به مشتریان خود فرض کنید. تمام این امکانات زمانی محقق می شوند که کارخانه ها وب سایت اختصاصی داشته باشند.
جزئیات طراحی وب برای این نوع کارخانه ها را می توان در این صفحه یافت. بنابراین، به یک وب سایت اختصاصی برای کارخانه خود فکر کنید. شما باید این روند را در اسرع وقت به پایان برسانید!

کارمندان مورد نیاز خود را استخدام کنید!

با طراحی وب سایت برای کارخانه خود، از جمله استخدام کارکنان مورد نیاز برای فعالیت اینترنتی، می توانید کارمندان خود را به روش مجازی انتخاب کنید. وب سایت و اینترنت، شما را از انجام بسیاری از مسئولیت های تان آزاد می کند.
متن هایی که داخل وب سایت قرار می دهید، به جای معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات شما، به مشتریان تان پاسخ می دهند. به جای این که محصولات خود را به صورت حضوری به مشتریان خود نشان دهید، عکس های محصولات در داخل وب سایت این کار را انجام می دهد.
نیازی به حضور فیزیکی نیست زیرا مشتریان تان از طریق وب سایت با شما تماس می گیرند و برای عقد قرارداد، ثبت سفارش یا استعلام قیمت محصول، ثبت نام می کنند. بحث در مورد طراحی وب سایت به این موضوع ختم نمی شود و از ویژگی های مثبت زیادی برخوردار خواهد بود.
وب سایت ها به منزله شعبه مجازی برای همه کسب و کارها هستند و مشتریان شما را در اینترنت با وب سایت می شناسند. از آنجایی که فضای دفتر فیزیکی شما بر مشتری تأثیر می گذارد، وب سایت شما نیز از این امر مستثنی نیست. گرافیک و زیبایی های بصری در طراحی سایت به عنوان اصول اساسی و اجزای اجتناب ناپذیر اعتماد مشتری محسوب می شوند.

طراحی وب سایت کارخانه

عناصر ضروری برای طراحی وب سایت کارخانه

وب سایت طراحی شده برای مجموعه شما باید از برخی ویژگی ها برای کمک به شما در فروش بیشتر و جذب مشتری بیشتر برخوردار باشد. این موارد عبارتند از:
– طراحی درست و اصولی
– طراحی ساده
– ناوبری آسان و راحت برای کاربر
– گالری های مختلف از محصولات و خدمات
– فرم های تماس و اشتراک
– وبلاگ
– طراحی وب مناسب برای سئو
– سرعت بالا در بارگذاری سایت
– ایجاد صفحه محصولات و خدمات جذاب با تمرکز بر ویژگی های محصولات
– توجه به نیازهای مشتری
– قسمت اخبار و رویدادها را مرتب به روز کنید تا نشان دهد کارخانه شما در حال فعالیت است
– درج دقیق اطلاعات تماس مانند آدرس، تلفن های تماس، ایمیل و …

وب سایت شما اغلب اولین جایی است که مشتریان، شما را پیدا می کنند. فناوری، طراحی وب سایت را از همیشه آسان تر کرده است. اما کیفیت محتوا و پیام رسانی است که تفاوت ایجاد می کند. شما نمی توانید محتوا را دست کم بگیرید، این یک بخش اساسی از تجارت مدرن است.

چرا طراحی سایت کارخانه ضرورت دارد؟

در طراحی سایت کارخانه می توانید خود را بهتر معرفی نمایید تا مخاطبان داخلی و حتی خارجی بیشتر با کارخانه و محصولات شما آشنا گردند. به طور کلی همه کارخانه ها مشتریان خود را دارند چون عملا بدون وجود مشتری، کارخانه نیز حیاتی نخواهد داشت.
با توجه به افزایش رقبا و رقابت تنگاتنگ بین آنها نبایستی از تبلیغات و قدرت فضای مجازی غافل شد. چرا که اینترنت فرصت ها، زمینه ها و پتانسیل های قوی، متعدد و ویژه ای برای معرفی کارخانه و محصولات تولیدی دارد.
کارخانه ها و صنایع مختلف نیز با طراحی سایت برای خود، به دنبال حضور موثر و رقابت بیشتر با رقبای خود در تجارت الکترونیک هستند. غافل شدن از این مهم و در اختیار نداشتن یک وب سایت مناسب، موجب خواهد گردید که توپ به میدان رقبا بیفتد و به تدریج مشتریان افول کرده و بازار از دست خواهد رفت.
برای اینترنت و وب سایت های اینترنتی، حد و مرزی از نظر زمانی و مکانی وجود ندارد و به واسطه این ابزار، کسب و کارها از حالت محدود به یک کشور خارج شده است و می توانند مشتریان خارجی را نیز جذب کنند.
برای اینکه بتوان در بازارهای بین المللی نیز حضور یافت، لازم است که وب سایت طراحی شده، به زبان های منطقه ای و بین المللی نیز قابل نمایش باشد. این موضوع علاوه بر قابلیت نرم افزاری نیازمند تولید محتوا به زبان های مورد نظر است.
چند زبانه بودن وب سایت کارخانه موجب خواهد گردید حوزه فعالیت ها گسترش یابد و در نهایت محصولات کارخانه و فعالیت های شما با دامنه وسیع تر و با قدرت بیشری در دسترس مخاطبان خارجی قرار گیرد.
آنچه در طراحی وب سایت کارخانه برای کارخانه ها مد نظر قرار می گیرد، علاوه بر فروش آنلاین، تحت پوشش قرار دادن فروش های عمده به صورت آنلاین است. اگر چه فروش عمده به صورت آنلاین هنوز در ایران جای خود را باز نکرده است، ولی این قابلیت در طراحی سایت وجود دارد.
طراحی سایت کارخانه در شرکت داده تجارت پس از تحلیل رقبا و بررسی شرکت های رقیب، توسط تیمی حرفه ای و مجرب انجام می گیرد. قبل از طراحی حتما از مشاوره رایگان داده تجارت استفاده کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.

شرکت طراحی سایت داده تجارت، انواع خدمات تجارت الکترونیک (طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت مارکت پلیس، … نرم افزار CRM و سیستم برنامه ریزی منابع سازمان ERP) را با استفاده از WordPress و سیستم اختصاصی کاواک انجام می دهد.

مجتبی حافظ زاده

دیدگاه بگذارید

avatar