مشاوره طراحی سایت

انجام مشاوره طراحی سایت برای ورود به تجارت الکترونیک امری ضروری است.

در واقع درست مانند شروع یک کسب و کار در دنیای حقیقی، برای شروع یک کسب و کار اینترنتی نیز احتیاج به مشاوره دارید. حوزه وب و اینترنت یکی از جدیدترین فناوری های جهان محسوب می شود که بسیاری از بخش های زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است. تجارت و اقتصاد یکی از بخش هایی است که بیشترین تأثیر را داشته و تغییرات بزرگی در این حوزه به وجود آمده است.

امروزه بسیاری از خدمات دولت ها هم در بستر اینترنت انجام می شود. بزرگ ترین و پرفروش ترین فروشگاه ها هم در این بستر فعالیت می کنند و تمایل به خرید اینترنتی نیز در حال افزایش است. به همین دلیل تمایل به عرضه محصولات و خدمات در بستر اینترنت  رو به افزایش است. اما نبود اطلاعات و آگاهی کافی مدیران کسب و کارها از تجارت الکترونیک است که باعت عدم موفقیت و شکست اغلب آنان در کسب و کار اینترنتی می شود.

بنابراین کسب آگاهی از طریق مشاوره تخصصی بسیار اهمیت دارد. اما این آگاهی چگونه و در چه مواردی باید باشد؟ آنچه که در مشاوره های تخصصی باید به دنبال آن باشید این است که چه وب سایتی و با چه خصوصیاتی پاسخگوی نیاز شماست؟ چه سیستمی با چه خصوصیاتی و با چه قیمتی برای نوع فعالیت شما مناسب خواهد بود؟ به روز رسانی، پشتیبانی و ارتقای آن چگونه خواهد بود؟

این سوالات مواردی هستند که با انجام یک مشاوره می توانید در مورد آنها اطلاعات به دست بیاورید.

ما چه می کنیم؟

شرکت داده تجارت به عنوان شرکت طراحی سایت، با تجربه طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، مارکت پلیس و … آماده ارائه مشاوره تخصصی پیش از ورود به دنیای تجارت الکترونیک است. در جلسات مشاوره تلاش می کنیم همه سوالات شما را به صورت کامل پاسخ دهیم تا هیچ ابهامی در طراحی سایت وجود نداشته باشد. این امر موجب می شود هر دو طرف وظایف و تعهدات خود را به درستی بشناسند و به آن عمل کنند.

با ما در ارتباط باشید

با تکمیل فرم زیر می توانید از مشاوره رایگان شرکت داده تجارت بهره مند شوید.