طراحی سایت آگهی

آگهی ها را در دسته بندی های مختلف درج نمایید

طراحی سایت آگهی یکی دیگر از شاخه های طراحی سایت محسوب می شود. با طراحی سایت آگهی به راحتی می توانید یک کسب و کار اینترنتی خوب و سودآور را شروع کنید. استارت آپ هایی مانند دیوار، شیپور، و باما کسب و کارهایی از این نوع هستند. استارت آپ هایی که به عنوان یک سیستم آگهی یا نیازمندی، می توانند طیف گسترده ای از موضوعات مورد نیاز مخاطبان را تحت پوشش قرار دهند.

البته سایت های آگهی تخصصی مانند «باما» هم به عنوان یک کسب و کار سودآور می تواند مورد توجه کسانی باشد که قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای خود دارند. در طراحی این نوع سایت ها امکان درج آگهی ها برای کاربران در نظر گرفته می شود به طوری که کاربران می توانند آگهی های خود را در دسته بندی های مختلف درج نمایند و آگهی نیازمندی مخاطبان را در معرض دید آنها قرار دهند.

هم چنین اجازه پروفایل سازی را برای کاربران فراهم می نماید و افراد پس از عضویت می توانند آگهی خود را در دسته بندی مورد نظرشان درج نمایند.

سایت های آگهی و نیازمندی، یکی از منابع مهم اطلاعاتی در اینترنت محسوب می شوند. این سایت ها با درج طیف متنوعی از اطلاعات مشاغل، کسب و کارها، محصولات، خدمات و … به بسیاری از نیازهای اطلاعاتی کاربران پاسخ می دهند.

طراحی سایت آگهی و نیازمندی

سایت آگهی چگونه کار می کند؟

در واقع سایت آگهی و نیازمندی به عنوان یک واسط عمل می کند. بدین صورت که ابتدا صاحبان کسب و کارها و مشاغل مختلف، با ثبت نام یک پنل کاربری (حساب کاربری) برای خود در سایت آگهی و نیازمندی ایجاد می کنند. سپس آگهی های مختلف مورد نیاز خود را در زمینه استخدام نیروی انسانی، تبلیغ یا معرفی شرکت، فروش محصول و خدمت و … در سایت آگهی درج می نماید.

پس از تأیید آگهی توسط مدیر سایت آگهی و نمایش آن در سایت، کاربران و مخاطبانی که در اینترنت در جستجوی نیازمندی های خود هستند، آگهی مورد نیاز خود را پیدا کرده و سپس از طریق سایت آگهی به سمت صاحبان آگهی ها هدایت می شوند.

طراحی سایت آگهی و سئو

مسأله اساسی در اینجا این است که آیا در سایت آگهی به سئو نیازمند هستیم؟ در پاسخ باید گفت که همانند سایر سایت هایی که طراحی می شوند، نیازمند سئو در هر دو بخش «نرم افزار» و «محتوا» هستید.

از نظر نرم افزاری، نرم افزار سایت آگهی حتما باید SEO Friendly باشد. از نظر محتوا نیز باید هنگام درج آگهی، از کلمات کلیدی مهم و مرتبط با آگهی در متن و هم چنین در تگ ها به صورت بهینه استفاده بکنید. دلیل آن نیز مشخص است، چون تعداد زیادی از کاربران و مخاطبان شما در اینترنت از طریق موتورهای جستجو به دنبال یافتن نیازمندی های خود هستند، اگر در طراحی سایت آگهی و تولید محتوا برای آگهی ها به سئو اهمیت ندهید، قطعا جایی در نتایج جستجوی کاربران نخواهید داشت.

طراحی سایت نیازمندی و تبلیغاتی در شرکت داده تجارت با استفاده از سیستم اختصاصی «کاواک» داده تجارت انجام می گیرد. از آنجا که کل فرایند برنامه نویسی و طراحی این سیستم توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت داده تجارت انجام شده است، این قابلیت را دارد که تمام موارد یک سایت نیازمندی را تحت پوشش قرار دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و شروع یک کسب و کار جدید با ما تماس بگیرید