فروشگاه اینترنتی خود را با داده تجارت راه اندازی کنید

ما طراحی سایت فروشگاهی را براساس نیاز و نوع کسب و کار شما انجام می دهیم

طراحی سایت فروشگاهی و ضرورت آن

رشد کسب و کارهای اینترنتی، بسیاری از شرکت ها و فروشندگان را جهت طراحی سایت فروشگاهی برای خود، سوق داده است. طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای بنگاه های اقتصادی مشتری محور (B2C) است. با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی، و نرخ رشد سالانه ۶۰ درصدی کسب و کارهای اینترنتی در ایران، حضور پر رنگ فروشندگان محصول و خدمات در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است.
طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد تا علاوه بر جاذبه بصری، بتواند از نظر اطلاعاتی نیز نیاز مراجعه کنندگان را برطرف نموده و در نهایت وی را برای انجام خرید متقاعد کند. بنابراین نقش محتوای خوب و کاربرپسند در سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است.

طراحی فروشگاه اینترنتی

باید توجه داشته باشید که در یک فروشگاه اینترنتی نیز لزوم تولید محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوگر (سئو) از اهمیت به سزایی برخوردار است. در یک سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) امکان نمایش و معرفی محصولات به همراه ویژگی ها و مشخصات آنها جهت کمک به انتخاب کاربر برای سفارش و خرید آنلاین وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاهی مانند ایجاد یک شعبه جدید از فروشگاه شماست. با این تفاوت که این شعبه برای هر شخصی در هر زمان و هر مکانی قابل دسترس می باشد. نکته بسیار مهم پس از ساخت و طراحی سایت فروشگاهی، بهینه سازی و ارتقا آن در نتایج گوگل است.

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی، ایده های مختلفی می تواند وجود داشته باشد. با مطالعه مقاله ایده هایی برای طراحی سایت فروشگاهی، با این ایده های جالب و جذاب بیشتر آشنا می شوید.

چرا فروشگاه اینترنتی لازم است؟

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی به دلایل متعددی با استقبال مواجه شده است. مزایای بسیاری که فروشگاه اینترنتی برای فروشگاه ها و تولیدکنندگان به همراه دارد باعث این استقبال شده است. در اینجا تعدادی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت فروشگاهی را بیان می کنیم:

1- جذب مشتریان جدید
2- برقراری ارتباط گسترده با مشتریان
3- معرفی نامحدود محصولات از نظر تعداد و تنوع
4- امکان جمع آوری بانک اطلاعات مشتریان
5- امکان اجرای برنامه های تشویقی متنوع
6- فعالیت بدون محدودیت در طول 24 ساعت شبانه روز
7- افزایش فروش
8- نبود محدودیت های مکانی و جغرافیایی
9- کاهش هزینه های جاری، انباردارای و …
10- کاهش هزینه های رفت و آمد برای خریداران

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی اختصاصی صفحات

جستجوی محصولات

پرداخت متنوع و امن

فیلتر محصولات

فروشگاه اینترنتی

مقایسه چند محصول

آمارهای کامل و تفکیک شده

روش های ارسال مختلف

سئو و بهینه سازی

نمونه کارهای فروشگاهی

فروشگاه تیک دیجیتال
فروشگاه دکوراسیون کلاسیک
فروشگاه سیبانه
فروشگاه استارموبو

شرکت داده تجارت با در نظر گرفتن معیارها و روش های روز دنیا در طراحی سایت، بهینه سازی و سئوی محتوا، فروشگاه اینترنتی حرفه ای و متناسب با نیاز شما طراحی می کند.