طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

هر آنچه برای فروش آنلاین نیاز دارید ...

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با افزونه ووکامرس وردپرس انجام می شود. ووکامرس WooCommerce یکی از افزونه های سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. وردپرس یکی از بهترین و کاربرپسندترین سیستم های مدیریت محتوا جهت طراحی انواع سایت است. امروزه استفاده از این سیستم برای طراحی سایت فروشگاهی مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است.

اگر شما به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید، باید به شما اطمینان دهیم که وردپرس برای تحقق این هدف شما بسیار مناسب و ایده آل است. دلیل آن نیز روشن است، 30 درصد از وب سایت های امروزی از طریق وردپرس پشتیبانی می شوند.

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از وردپرس این است که این سیستم یک پلت فرم انعطاف پذیر و قدرتمند است که به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر عملکرد وب سایت خود و نحوه نمایش آن داشته باشید. در منوی فروشگاه اینترنتی خود می توانید یک وبلاگ، ثبت نظر خریدار و هر صفحه دیگری را که نیاز دارید ایجاد کرده و در آنجا قرار دهید.

با استفاده از افزونه فروشگاهی ووکامرس وردپرس بر روی وب سایت خود، قادر هستید تا یک فروشگاه اینترنتی با امکان فروش محصولات فیزیکی و یا دیجیتال راه ‌اندازی کرده و با تغییر تنظیمات ووکامرس به سلیقه خود امکانات متعددی را به آن اضافه کنید.

بسیاری از افراد رویای کارآفرینی را در سر می پرورانند، اما قبل از اینترنت، راه اندازی یک کسب و کار، کاری دشوار بود. اکنون، ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی و فروش محصولات به صورت آنلاین برای هر کسی که وقت و توانایی لازم را دارد، امکان پذیر است.

چرا باید محصولات خود را در وب سایت بفروشید؟

قبل از این که کسی بتواند کالایی را از شما خریداری کند، به راهی برای پیدا کردن نام تجاری یا برند برای خود و محصولاتی که می فروشید نیاز دارید.

برای برندهایی که فقط محصولات خود را از طریق فروش سنتی می فروشند، این موضوع؛ تعداد افرادی که می توانند از ابتدا درباره شما و برندتان آگاهی داشته باشند را محدود می کند و خیلی کمتر برای خرید به فروشگاه شما می آیند.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و چیزی برای فروش دارید، اگر وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی نکنید، بازار بزرگی را از دست می دهید. یکی از بهترین قسمت ها در مورد ورود به دنیای تجارت الکترونیک این است که ورود به آن آسان و هزینه کمی دارد.

ولی در ادامه کار نیازمند دانش و تخصص در زمینه تجارت الکترونیک هستید تا بتوانید کارها را مدیریت کنید. بنابراین یک بستر تجارت الکترونیکی مناسب پیدا کرده و شروع خوبی را آغاز کنید. وردپرس یک بستر ایده آل برای شروعی موفقیت آمیر است.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

فروشگاه آنلاین با ووکامرس، اما از چه نوع؟

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

اگر ووکامرس WooCommerce را انتخاب کنید، می توانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید که بتواند هر چیزی را بفروشد. چه این محصولات فیزیکی مانند کفش، لباس، لوازم الکترونیکی باشد یا محصولات دیجیتالی مانند نرم افزار، کتاب الکترونیکی، سیستم عامل ها و …

به غیر از محصولات می توانید خدمات، اشتراک و رزرو و هر چیز دیگری را که عملا می توانید بفروشید در ووکامرس داشته باشید. هر چیزی که به صورت فیزیکی در یک مغازه قابل فروش باشد، با فروشگاه ووکامرس در یک فروشگاه آنلاین قابل فروش است.

چه محصولات یا خدماتی را با ووکامرس می توان به فروش رساند؟

  • فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم‌افزار، کتاب الکترونیکی و …
  • محصولات فیزیکی
  • خدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)
  • سیستم رزرواسیون
  • سیستم همکاری در فروش
  • سیستم های آموزش آنلاین و مجازی

مزایای ووکامرس

گزارش های پیشرفته

ووکامرس دارای سیستم گزارش گیری قوی بر اساس محصولات، دسته بندی ها، زمان و … می باشد.

حمل و نقل

پست پیشتاز، پست سفارشی، پیک موتوری یا روش های دیگر را برای حمل و نقل خود فعال کنید.

درگاه های پرداخت

تمامی روش های پرداخت آنلاین (درگاه های بانکی عضو شتاب و شاپرک) برای شما آماده است.

اطلاع رسانی پیامکی

به راحتی کاربران و مشتریان خود را از وضعیت سفارش ثبت شده از طریق پیامک آگاه کنید.

سیستم مالیات

مالیات دلخواه را بر قیمت محصولات خود اضافه کنید و آن را مدیریت، و گزارشات را تهیه نمایید.

کد تخفیف

به راحتی کدهای تخفیف ایجاد کنید، امکان استفاده بر اساس محصول، زمان، دسته بندی و …

امکانات ووکامرس برای طراحی سایت فروشگاهی

اگر برای ایجاد یک تغییر بزرگ در آینده کسب و کارتان آماده هستید، ما مشتاقیم که تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

از طریق لینک زیر می توانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کنید.