مهمترین عامل پایداری یک کسب و کار میزان ارزش آفرینی آن برای مشتریانش است

شرکت داده تجارت

شرکت طراحی سایت داده تجارت، فعال در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی و توسعه سیستم مدیریت منابع سازمان «کاواک» (Kavak ERP) و ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک است. شرکت طراحی سایت داده تجارت علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری و شخصی؛ با بومی سازی و توسعه سیستم مدیریت منابع سازمان کاواک نیز به کسب و کارها در بهبود فرایندهای کاری از طریق استقرار این سیستم کمک می کند تا از ابزارهای تجارت الکترونیک به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

امروزه طراحی سایت به یکی از نیازهای اصلی و اساسی کسب و کارها تبدیل شده و اغلب کسب و کارها نیز سعی دارند تا از طریق سفارش طراحی سایت حرفه ای، محصولات و خدمات خود را در معرض انتخاب و خرید مصرف کنندگان قرار دهند.

به همین منظور در شرکت داده تجارت مجموعه ای از نیروهای با انگیزه، متعهد و با تجربه کاری چندین ساله را گردهم آورده ایم تا بتوانیم راهکارهایی مناسب جهت پاسخگویی به نیازمندی های متنوع مشتریانمان تدوین و ارائه کنیم.

اهداف و چشم اندازها

چشم انداز، ماموریت، اهداف کلان، استراتژی ها و ارزشهای شرکت

چشم انداز شرکت

هدف اصلی ما در شرکت داده تجارت ایجاد راهکارهایی مناسب جهت رشد کسب و کارها با استفاده از بستر وسیع اینترنت است. تلاش کرده ایم تا به روز بودن، رعایت استانداردها، ایجاد ارزش افزوده و همیشه در حال رشد بودن بخشی از فرهنگ سازمانی مان باشد.

همگی ما در داده تجارت بر این باور هستیم که: مهمترین عامل پایداری یک کسب و کار، میزان ارزش آفرینی آن برای مشتریانش است.

استراتژی ها و ارزش ها

ما به عنوان «توسعه دهنده ابزارهای تجارت الکترونیک» و درک عمیق تحول دیجیتال که در آینده کسب و کارها را دچار تحولی بزرگ خواهد نمود، آماده سازی کسب و کارها برای تحول دیجیتال را رسالت خود می دانیم.

ما پایداری و رشد کسب و کارمان را در گرو پایبندی به اصول و ارزش های اخلاقی، صداقت و مشتری مداری می دانیم. بزرگ ترین سرمایه برای ما داشتن مشتریانی راضی از محصولات و خدمات مان می باشد.

اهداف و چشم اندازها

چشم انداز، ماموریت، اهداف کلان، استراتژی ها و ارزشهای شرکت

مشاوره و تحلیل نیاز

طراحی سایت

تولید محتوا

سئو

تجارت الکترونیک

آموزش

شبکه های اجتماعی

میزبانی وب

خلاق، باتجربه و متخصص

مزیت رقابتی ما، قدرت تیم ما است. همان طور که رشد می کنیم، متعهد به استخدام و همکاری با بهترین افرادی هستیم که برای نوآوری و رضایت مستمر مشتری تلاش می کنند.

با تجربه

خلاق

متخصص

حرفه ای

ما دوست داریم درباره کسب و کار شما بیشتر بدانیم

با ما تماس بگیرید تا با شناخت از کسب و کار و نیازهای شما، راهکارهای مناسبی ارائه کنیم.