طراحی فروشگاه اینترنتی

با طراحی فروشگاه اینترنتی با مشتریان تان تعامل برقرار کرده و محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارید.

طراحی سایت فروشگاهی و پیاده سازی درست تجارت الکترونیک در کسب و کارها یکی از مأموریت های مهم شرکت داده تجارت محسوب می شود. یک فروشگاه آنلاین حرفه ای می تواند به عنوان بستر تجارت الکترونیک شما برای پوشش خرده فروشی و عمده فروشی عمل کند و باعث افزایش سود و درآمدزایی شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟ طراحی فروشگاه آنلاین آنلاین صرفا با هدف فروش مستقیم و آنلاین محصولات یا خدمات به خریداران صورت می گیرد. برای دستیابی به این هدف نکات ریز و درشت زیادی هست که باید هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی مد نظر قرار گیرد.

اولین قدم قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی، کسب آگاهی و اطلاعات لازم از طریق انجام مشاوره با افراد مطلع و شرکت طراحی سایت فروشگاهی است. زیرا با دانش و تسلط بر فرایندهای تجارت الکترونیک است که می توان از فروش اینترنتی نتیجه گرفت، در غیر این صورت نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

در این مسیر، طراحی فروشگاه آنلاین اولین گام است. بعد از آن اقداماتی مانند تولید محتوای محصول، سئو و بهینه سازی محتوا و سایت، تبلیغات اینترنتی و … فعالیت هایی هستند که در طول تجارت الکترونیک همواره باید انجام دهید.

دلایل طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی فروشگاه اینترنتی
  • توسعه فروش محصولات و خدمات بدون محدودیت جغرافیایی
  • حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با خریدار و مصرف کننده
  • کاهش هزینه های فروش
  • افزایش فروش و سودآوری
  • تسهیل ارتباط با مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات
طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز

طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز

به دلیل کیفیت بالای تولیدات تبریز در صنایع مختلف، به ویژه در صنعت پوشاک، چرم (کیف و کفش)، فرش دستبافت، آجیل، شیرینی و شکلات و … معروفیت کالاهای تبریز در میان مصرف کنندگان داخلی، ظرفیت های خوبی برای فعالیت های اینترنتی و راه اندازی سایت فروشگاهی در تبریز وجود دارد.

هم چنین وجود فروشگاه های متعدد و پاساژهای مدرن، مرکزیت تبریز در منطقه شمال غرب کشور، جایگاه تاریخی آن در صنعت، تجارت و اقتصاد ایران در قرن های گذشته، باعث حضور تجار، فعالان اقتصادی و صنعتی، و گردشگران کشورهای همسایه به تبریز و فعالیت اقتصادی در این شهر شده است.

این ظرفیت بالا، لزوم شناساندن قابلیت های تجاری و اقتصادی تبریز با استفاده از بسترهای اینترنتی را دو چندان کرده است.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز

فروشگاه اینترنتی، یکی از ابزارهای شما برای خلق ارزش به مشتریان است

شرکت داده تجارت ضمن ارائه مشاوره رایگان قبل از طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و سیستم اختصاصی کاواک انجام می دهد.