طراحی سایت خبری

اطلاع رسانی بدون توقف

طراحی سایت خبری یکی از اقدامات مهم برای حرکت به سمت الکترونیکی کردن کارها با هدف انتشار سریع و پرحجم اطلاعات در سازمان های خبری است. سرعت فوق العاده حوادث و رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … در جهان امروز، اهمیت موضوع اطلاع رسانی و انتشار سریع اخبار توسط رسانه های خبری را بیش از پیش نمایان ساخته است.

امروزه ابزارهای مختلفی در اختیار خبرنگاران و روزنامه نگاران جهت انتشار اخبار و اطلاعات وجود دارد. اما وب سایت خبری به عنوان یک پایگاه خبری مهم و موثر که از نظر خبر نویسی دارای اعتبار منبع نیز باشد، یکی از نیازهای اساسی سازمان های خبری محسوب می شود.

طراحی سایت خبری

باتوجه به مزیت و تأثیرات زیادی که اینترنت در اختیار دارد، بسیاری از سازمان های رسانه ای برای اینکه بتوانند به نیازهای خبری مخاطبان خود به موقع و در کم ترین زمان ممکن پاسخ بدهند، اقدام به سفارش طراحی سایت خبری برای سازمان خود می کنند.

سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. دلیل این موضوع اهمیت خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به دریافت جدیدترین اخبار از طرف دیگر است.

قطعا با توجه به تعداد کاربران اینترنت در ایران، خبرگزاری های اینترنتی در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی تولید کنند می توانند مخاطب قابل توجهی را به خود جذب نمایند.

مخاطبان ترجیح می دهد که خبر را در لحظه دریافت کنند. کاربران نیز تمایل خاصی به سایت های خبری دارند. همین موضوع اهمیت طراحی سایت خبری را برای سازمان های رسانه ای و ارگان های دولتی بیش از پیش کرده است.

ویژگی های سایت خبری

سایت خبری

یک سایت خبری خوب و حرفه ای ویژگی هایی دارد که در طراحی سایت خبری باید مد نظر قرار گیرند. این ویژگی های مهم شامل موارد زیر است:

  • قابلیت پوشش همه گروه های خبری مانند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و …
  • نمایش مناسب و درست اطلاعات در قالب خبر و چیدمان کاربر پسند
  • سرعت مناسب لود شدن صفحات
  • محتوای خوب و بهینه سازی شده (سئو)
  • قابلیت پشتیبانی نرم افزاری از انواع محتوای ویدیویی، صوتی و …
  • قابلیت تعیین سطوح دسترسی به نویسندگان و خبرنگاران
  • ضریب امنیتی بالا
 
شرکت داده تجارت با تجربه طراحی سایت خبری، ضمن ارائه مشاوره های رایگان، می تواند با طراحی پورتال خبری حرفه ای، اهداف سازمان های رسانه ای را در تحقق رسالت خبری شان یاری نماید.
سایت خبری

نبض افکار را در دست بگیرید!

با ما تماس بگیرید تا با تحلیلی درست، وب سایتی متناسب با نیازتان طراحی کنیم.