دوره های آموزشی حضوری

برگزاری دوره های آموزشی حضوری جهت انتقال دانش و تجربیات به مشتریان از جمله راهکارهای شرکت داده تجارت جهت کمک به تحقق اهداف آنان از ظرفیت های تجارت الکترونیکی است. یکی از مشکلات بزرگ صاحبان کسب و کارهایی که وارد تجارت الکترونیکی می شوند نداشتن تخصص کافی و نیز نیروی انسانی متخصص در زمینه تجارت الکترونیکی است. آنها اغلب نمی دانند که کار اصلی در این حوزه بعد از طراحی سایت شروع می شود.
متأسفانه اقداماتی که معمولا قبل از طراحی سایت صورت می گیرد بیشترین انرژی و وقت را از صاحبان کسب و کارها می گیرد. چنین تلقی می شود که همه چیز به طراحی سایت بستگی دارد و بعد از آن موفقیت شان تضمین است. اما در واقع چنین چیزی اصلا درست نیست. این موضوع بزرگ ترین ضعف کسب و کارهای اینترنتی در کشور محسوب می شود و همین موضوع هم باعث شکست آنان در تجربه تجارت الکترونیکی شان می شود.
به همین دلیل و برای تحقق اهداف تان در تجارت الکترونیکی و کسب نتایج مطلوب از طراحی سایت، لازم است در حوزه های مختلف تجارت الکترونیکی آموزش هایی داشته باشید. این آموزش ها باعث می شود که پس از طراحی سایت در داده تجارت و در اختیار گرفتن آن بتوانید به صورت هدفمند از آن استفاده کرده و به نتایج دلخواه خود دست یابید.
به همین منظور شرکت داده تجارت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه مشتریان خود نموده است تا آنان بتوانند با درک بهتر و با دانش بیشتری نسبت به حضور در تجارت الکترونیکی اقدام نموده و آسیب های ناشی از عدم آگاهی و یا نبود نیروی انسانی متخصص را کاهش دهند.
دوره های حضوری آموزش در داده تجارت در چهار موضوع کلی برای مشتریان برگزار می شود. این دوره های آموزش حضوری شامل موارد زیر هستند:
– دوره آموزش حضوری تجارت الکترونیکی
– دوره آموزش حضوری مدیریت و پشتیبانی وب سایت
– دوره آموزش حضوری تولید محتوا و بهینه سازی محتوا (سئو)
– دوره آموزش حضوری بازاریابی اینترنتی/محتوا
برای حضور در هر یک از دوره ها از اینجا می توانید ثبت نام کنید.