بیماری کرونا، کسب و کارهای آسیب پذیر و ظرفیت تجارت الکترونیک

فرصت آمادگی برای پسا کرونا

بیماری کرونا را به فرصت رشد کسب و کار خود تبدیل کنید. با استفاده از ابزارهای مختلف تجارت الکترونیک داده تجارت، برای رشد و مصون ماندن کسب و کارتان از بحران ها سرمایه گذاری کنید.

مصونیت در بحران ها

با ورود به تجارت الکترونیک و استفاده از ابزارهای آن، کسب و کارتان را در برابر آسیب های ناشی از بحران های مختلف ایمن می کنید.

حفاظت از سلامتی

با حفاظت از سلامتی و بهداشت کارکنان خود، انعطاف پذیری را در محیط کار ایجاد و به سلامت اجتماعی و عمومی کمک می کنید.

تجربه های جدید

فرصت بهره مندی از تجربه های جدید و مدرن را به کارکنان خود بدهید و اجازه دهید همراه با فناوری جدید، دانش و تجربه جدید به دست آورند.

محل کار امن

در محیط کاری امن و مطمئن، روابط بهتر با کارکنان و مشتریان خود برقرار کنید و از آنان در برابر بحران ها محافظت کنید.

فرصت های رشد از دل تهدیدها بیرون می آیند

براساس اخباری که از سراسر جهان و در جریان مبارزه با بیماری کرونا به گوش می رسد، ایجاد محدودیت در رفت و آمدها و محدود کردن ارتباطات انسانی، به عنوان موثرترین حربه برای کنترل بیماری کرونا توسط دولت ها اعمال شده است. اتخاذ همین محدودیت ها نیز باعث آسیب و اخلال در فعالیت کسب و کارها و تجارت آنها شده است.
در کشور ما نیز اعمال سیاست های محدودکننده به منظور مدیریت و کنترل بیماری کرونا منجر به تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب و کارها شده است.
بحران کرونا بی تردید بزرگ ترین و شاید پیچیده ترین بحرانی است که تاکنون جهان به خود دیده است. بحرانی که علاوه بر تهدید سلامت اجتماعی، آسیب های عمیقی را بر اقتصاد جهانی و اقتصاد کشورها وارد کرده است.
اما در میان این هیاهو، نگاه ها متوجه بخشی می شود که نه تنها کمترین آسیب را متوجه شده بلکه می تواند به عنوان یک مزیت بزرگ، برای بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، آنان را از گزند بحران بیماری کرونا و شاید دیگر بحران های مشابه در امان نگه دارد؛ تجارت الکترونیک!

Kavak CRM

Kavak ERP

کرونا؛ درسی که باید آموخت

بحران ها یکی بعد از دیگری می آیند، فاجعه به بار می آورند، خسارت می زنند و بسیاری را به ورطه ورشکستگی می کشانند. اما برای انسان های با اراده و هوشمند، از دل همین بحران ها، تجربیات ارزشمند و درس های بزرگی به دست می آید.
فارغ از همه جنبه های عمومی و اجتماعی ناشی از این بحران، آنچه در بخش اقتصاد در کشور ما بیش از بیش اهمیت خود را نشان داد و ضرورتش به اثبات رسید، اهمیت توجه و سرمایه گذاری کسب و کارها در تجارت الکترونیک بود.
تأثیر تجارت الکترونیک و ابزارهای کاربردی آنلاین را حتی در سلامت جسمی و روحی کارکنان اغلب کسب و کارهای الکترونیکی می توان مشاهده کرد. بسیاری از بنگاه هایی که بر روی سیستم های منابع انسانی یعنی سیستم های ERP و نرم افزار CRM متمرکز شده و سرمایه گذاری کرده بودند، در این بحران، مزد زحمات خود را گرفتند.
این کسب و کارها به کمک بهره گیری از این سیستم ها بدون مراجعه حضوری نیروی انسانی خود به دفاتر شرکت و از طریق دورکاری توانستند ضمن پیشبرد فعالیت های خود، کسب و کارشان را از آسیب ها دور نگه دارند.

چرا تجارت الکترونیک برای کسب و کارها در عبور از بحران کرونا مهم است؟

 تجارت الکترونیک و ابزارهای آن به ویژه طراحی سایت، چند مزیت را برای کسب و کارها فراهم می کند که امیدوارند از این بیماری و آسیب های ناشی از آن در امان بمانند. در وهله اول، وب سایت کسب و کار شما به عنوان نمایندگی نام تجاری شما است، به ویژه هنگامی که با محدودیت های اعمال شده برای مقابله با بیماری کرونا مواجه هستید.
اگر به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی مجبور به تعطیلی کسب و کار خود هستید و ویترین فروشگاه شما بسته شده است، وب سایت شما احتمالا تنها رسانه اصلی است که پیام شما از طریق آن به مشتریان تان می رسد.
علاوه بر این، عادات و انتظارات مشتریان در پی بیماری COVID-19 تغییر کرده است. بسیاری از مصرف کنندگان از زمان شیوع این بیماری، فعالیت خرید آنلاین خود را افزایش داده اند و بنابراین از شرکت ها و فروشگاه ها انتظار دارند که عادت های در حال تغییر مشتریان را مد نظر قرار دهند.

و بحران هایی که خواهند آمد

معلوم نیست چند بحران دیگر، کسب و کارها را تهدید می کند. هیچ کس نمی داند بحران بعدی چه موقع و در چه سطحی گریبان تجارت و اقتصاد را خواهد گرفت. بنابراین باید از هم اکنون به فکر نجات کسب و کار خود باشید.
در حال حاضر ورود به تجارت الکترونیک و استفاده از ابزارها و سیستم های آنلاین مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری، استفاده از نرم افزار CRM و یا طراحی وب سایت می تواند مهم ترین اقدام برای مهار و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از بحران های مختلف باشد. به خاطر بسپارید یکی از بزرگ ترین مزیت تجارت الکترونیک مدیریت این بحران هاست.

گامی بزرگ در مسیری درست!

اقدام برای طراحی سایت اولین قدم برای ورود به تجارت الکترونیک محسوب می شود. در اختیار داشتن یک سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) یا یک سایت شرکتی برای فروش و یا معرفی محصولات، گامی بزرگ در مسیری درست است.
استقرار سیستم مدیریت منابع سازمانی کاواک KavakERP و یا نرم افزار CRM کاواک برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط، مانند کاشتن بذریست که با شکوفایی آن، درخت تنومند کسب و کار شما در برابر طوفان ها و بحران ها مستحکم و استوار خواهد بود.

کاواک ERP

سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

طراحی انواع وب سایت

شرکتی، فروشگاهی، آموزش آنلاین و …

نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

برای تغییرات آینده آماده هستید؟!

با ما تماس بگیرید

info@dadetejarat.com

درخواست خود را به ایمیل ارسال کنید.

سوالی دارید؟

۳۳۳۴۶۷۴۷ – ۰۴۱

ساعات کاری

شنبه تا پنج شنبه
۹ صبح تا ۱۸ عصر