اولین نسخه نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت داده تجارت رسما راه اندازی شد

نرم افزار کاواک ایی آر پی

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

اولین نسخه نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت داده تجارت، با نام تجاری Kavak ERP به طور رسمی راه اندازی شد.
مهندس رسول نامور مدیر عامل شرکت داده تجارت با بیان این مطلب گفت: کار بومی سازی و توسعه نرم افزار «کاواک ایی آر پی» پس از چند سال تلاش بی وقفه تیم تحقیق و توسعه شرکت داده تجارت به ثمر نشست و امروز با استقرار آن در شرکت داده تجارت رسما به عنوان یکی از محصولات شرکت، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی گفت: نرم افزار کاواک ایی آر پی (Kavak ERP) بر پایه سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی یعنی ERP توسعه یافته است

وی در ادامه افزود: حرکت به سمت یکپارچه سازی تمام فرآیندها و فعالیت های سازمانی از وب سایت و تجارت الکترونیک گرفته تا انبارداری، مدیریت پروژه و کارهای مالی و حسابداری و … جزو اهدافی است که در برنامه توسعه و ارتقاء نرم افزار کاواک دنبال می کنیم.
مهندس نامور با اشاره به این که در حال حاضر نرم افزار Kavak erp دارای ماژول های پایه مورد نیاز کلیه شرکت ها و سازمان ها در هر سطحی است گفت: سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت داده تجارت دارای ماژول های پایه نظیر CRM، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه، جلسات، قرارداد و … بوده و آماده ارائه به مشتریان است.
مدیر عامل شرکت طراحی سایت داده تجارت در پایان با اشاره به قابلیت های این سیستم گفت: این سیستم کاملا انعطاف پذیر و نیاز محور بوده و قابلیت توسعه براساس نیاز مشتریان را دارد، از این رو کلیه شرکت ها و سازمان هایی که قصد دارند سازمان شان را تحت یک سیستم واحد مدیریت کنند می توانند از این سیستم استفاده کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar